Kvalita
Vážení zákazníci,
pro zkvalitnění našich služeb jsme v září 2014 zavedli systém řízení jakosti ČSN EN ISO 9001/2009 a to ve středisku "PLASTY".
V roce 2017 jsme rozšířili systém řízení jakosti ISO 9001/2016 i na středisko "OBROBNA".
Zároveň jsme pořídili 3D CNC souřadnicový měřící přístroj od firmy Mitutoyo, typ CRYSTA Apex 574 pro ještě vyšší zkvalitnění měření vyráběných dílů, viz foto :
Tímto vydávám Politiku kvality naší společnosti:
VZTAH K ZÁKAZNÍKOVI
- Jsme společností, orientující se silně na zákazníka,
- cílem všech našich činností je vždy 100% splnění všech vyjádřených i nevyjádřených požadavků zákazníka v oblasti výroby plastových výlisků vstřikováním, kovoobrábění i v poskytování služeb práškové lakovny,
- naš služby poskytujeme co nejkvalitněji a nejrychleji k plnému uspokojení všech našich zákazníků.
VZTAH K FIRMĚ, TRHU
- Naším cílem je dosáhnout předního postavení v oblasti výroby plastových výlisků vstřikováním mezi srovnatelnou konkurencí v Ústeckém kraji,
- všechny procesy jsou poskytovány v souladu s platnými legislativními, zdravotními, hygienickými, bezpečnostními a ekologickými podmínkami, které jsou určené platnou legislativou ČR,
- společnost zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činnosti všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování,
- společnost musí dbát o optimální zajišťování a využívání potřebných zdrojů.
VZTAH K ZAMĚSTNANCŮM
- Každý náš zaměstnanec je přesvědčen o významu kvality pro prosperitu společnosti a zná svoji odpovědnost a postavení v systému managementu kvality,
- kvalitní a odpovědná práce každého zaměstnance je zárukou úspěchu společnosti,
- pracovníci jsou a zůstávají díky komplexnímu zapracování, kontinuálnímu vzdělávání a podpoře vedení hlavními nositeli výkonnosti naší společnosti.
VZTAH K DODAVATELŮM
- Všichni naši dodavatelé, jsou schopni dodávat přesně podle našich potřeb a specifikací,
- chceme mít jenom spolehlivé a kvalitní dodavatele – z tohoto důvodu je hodnotíme, vybíráme a úzce s nimi spolupracujeme tak, aby splnili očekávání nejen naše, ale i našich zákazníků.
VZTAH K SYSTÉMU MANAGEMENTU KVALITY
- Vedení společnosti se zavazuje pravidelně ověřovat funkčnost zavedeného systému managementu kvality,
- veškeré výstupy z procesů jsou monitorovány pro zajištění kvalitních vstupů do navazujících procesů,
- vedení společnosti zabezpečuje nutnou podporu pro zajištění činností všech procesů, jejich měření, monitorování a analyzování tak, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
NEUSTÁLÉ ZLEPŠOVÁNÍ
- Touto schválenou a vyhlášenou politikou kvality se zavazujeme neustále zefektivňovat zavedený systém,
- jakékoliv změny v organizaci a řízení jsou směřovány ke zlepšení kvality produkce společnosti. Zlepšování kvality chápeme jako proces stálý a systematický.
Jiří Skriba
jednatel firmy LakoPlast s.r.o.
Diskuze
Diskuze neobsahuje žádné příspěvky
Vložit příspěvek do diskuze